Som en ny människa.

Vet ni när vi klev upp imorse? Halv åtta! Två minuter innan klockan skulle ringa (allltså 07.28 då för att vara exakt), hör jag Lilleman prata i sängen. Då har han bara gnällt en gång inatt varav jag var så trött och bara "schyyyy'ade" honom och somnade om. Han likaså. Jag är med andra ord lite mer utvilad än igår ;-) Skönt med såna nätter emellanåt, det gör ju att man orkar med tuffa perioder med sömn längre. Sen har jag ju sovmorgon en gång i veckan, varje lördag och det gör mycket!

Fisan var glad åt vädret imorse, hon älskar att ha paraply. Så det var med ett leende hon gick till dagis, som oftast iof :-) Dom skulle vara ute en stund direkt på morgonen så det var bara att pälsa på med galonisar och galonvantar. Lykka är ingen tjej som annars är mycket för att vara ute när det är dåligt väder, men hon började härja runt där med sina kompisar så det gick nog ingen nöd på henne :-)



Har fastedag idag, men orkade inte göra iordning min soppa som jag tänkt äta. Liam somnade så jag ville bara slänga i mig nånting snabbt och sen plocka lite innan jag däckar på soffan en timme. Så det blev lite Cola Zero och knäckebröd. Mmmm, hahaha! ;-)




Kommentera här: