Bildbomb.

Sätt vid datorn tidigare ikväll, skrev ett långt inlägg om allt mellan himmel & jord efter att jag uträttat det jag skulle göra på datorn (boka båtresan till Åland i sommar och skicka felanmälan till HSB angående vårat badrum). Men när allt var klart och jag skulle börja ladda in bilder börjar dpatorn att krångla, ingenting gick som jag ville. Så jag sket i det och bloggar från luren istället.

Helgen var lugn eftersom lykkis inte var på topp. Hon hade 37,9 när hon vaknade igår, ingen feber direkt men ändå högt för att vara hon. Fast totalt opåverkad har hon varit, förutom dålig aptit, den drabbas ju alltid. Imorse vaknade hon utan feber l eller högre temp, så det var verkligen något snabbt övergående tack och lov.

Vi var ute på gården en stund med Sara och Scott, även Emelie (min storebrors syster från hans pappas sida), var med en stund :-) Sen kom mamma, vi åt lunch och bara snackade skit. Alla tre barnen vilade samtidigt, vilken lyx!

Slänger upp lite random bilder från de sista dagarna. Har haft kojbygge med barnen.idag och hann vara på lekplatsen i över timmen innan regnet kom.





















Kommentera här: