Liams dag.

Idag firade vi våran lillkorvs 1-årsdag med familjen. Vi pyntade fint med ballonger & serpentiner, skylt på dörren osv. Vi bjöd på bullar & Cake Pops bl.a som jag gjorde för första (men definitivt inte sista) gången igår. Sååå otroligt goda! Jag gjorde med vit chokladöverdrag & strössel. Mums! :-)


Han fick så mycket fint & vi är så tacksamma för våran älskade familj ❤️ Han verkligen njöt av att ha alla samlade och att stå i centrum, och givetvis av marängsvischen & saften ;-)

Öppna paket är inget som intresserar herrn dock, tur då att syrran tycker det är desto roligare. 















Min storebror fyllde år igår & idag överraskade grabbarna i familjen honom med en kväll med spel & öl. Så mannen min är nere på stan och har det (förhoppningsvis) himla skoj nu medans jag passat på att njuta av teven för mig själv och mitt egna sällskap. Egentid är så skönt ibland och att kalasa är tröttsamt så snart blir det nog sängen :-)



Kommentera här: