Liam 1 år.

 
Idag är det lillemans 1-årsdag - hurra hurra hurra! Grattis älskade lilla hjärtat på din allra första födelsedag. Jag kan inte förstå att du blivit så "stor" redan. Så snäll och go, världens finaste lilla prins.
Tack för att du kom till oss, för att du är våran. Vi älskar dig obeskrivligt!
 
 
Baby var hemma en timme extra imorse så vi kunde öppna paket tillsammans. Ja, VI kunde öppna paket... Han fick sin bil med alla djuren och melodierna och sen såg han liksom inte det andra ;-)
Jag & Lykkis gjorde en chokladkaka med lite grädde och riven choklad på. På lördag har vi ju kalas för stora familjen, så vi firade lite lätt med födelsedagsbarnet idag. Man jag tror han var nöjd.
 
 
 
 
För exakt ett år sedan var han nu tre timmar gammal. Han föddes 18.51, när förlossningen väl drog igång gick det på bara några timmar. Sen när han kom sov han. Och han sov och sov och sov. Jag kommer ihåg att jag t.om googlade "bebis sover för mycket". Haha. Helt galet, tror han sov bort dom två första månaderna iallafall. Och åt. Och bajsade. Herregud vad han kunde bajsa. Men SÅ snäll, så enkel och så go. Allt har gått så lätt och smidigt med honom sen han föddes. Men dom säger ju att det oftast är så med andra barnet, att man själv är mycket lugnare då. Och det kan jag verkligen hålla med om. Samtidigt som det såklart är lite mer kaosartat med en till då att se efter som såklart kräver sitt.
 
Ibland brukar jag känna mig så lyckligt lottad som fick en liten Liam just därför, när man redan har en sen innan. En liten Liam som har tålamod, som är snäll & som älskar sin syster mer än all mat i världen. (Och det vill inte säga lite).
 
 

Kommentera här: