Leva på länge.

Den här helgen har varit så grym på alla sätt & vis! Så roligt som jag hade det i fredags kan jag inte minnas när jag hade sist. Först satt vi hemma och drack varsin öl medans vi snyggade till oss, sen drog vi på restaurang och åt mat. Baby åt en köttbit med pommes & jag åt kycklingwok. Efter det var tanken att vi skulle gå till en annan krog och ta nån öl till, men det slutar med att vi träffar så trevligt folk att vi stannar tills krogen stänger och ramlar innanför dörren halv tre. Haha. Vi var ju inte alltför snygga i lördags vill jag påstå ;-) Rörde oss inte många metrar från soffan på hela dagen, men det var det helt klart värt! Man gör det ju så sällan nu för tiden, festar till alltså :-) 
Igår hämtade vi hem barnen och det kändes lite som julafton. Som vi saknat våra små! <3 Dom hade såklart haft det superbra hos momme och moffa och Fisan ville knappt följa med hem, hehe. 









Idag har vi haft en lugn dag här hemma, jag& barnen. När baby kom hem smög jag iväg för en pw med min mor. Så skönt! 
Imorgon är det BVC med lillkorven och sen kommer lilla Scott hit och hänger ett tag nät Sara ska jobba. Mys <3




Kommentera här: