Helgen.

I lördags blev jag väckt på sängen halv tio av min lilla familj med frukost på sängen. Lyx! Sen fick jag skjuts till gymmet - ännu mer lyx! :-) Baby & barnen skulle ut & åka pulka tillsammans med barnens farmor medans jag var iväg.

Jag tränade kondition i 40 minuter på löpbandet (5 km) & sen lite styrka med
gummibandet + mage.
På väg hem köpte jag en sallad till lunch & även ett fång rosor till svärmor som tack för att hon ställer upp som barnvakt.

Sen blev det mys med barnen och en dusch innan det var dags för att pysa iväg med min man för lite mat & bio! Första stop blev dock Skärholmen, jag hade sett en top på Gina Tricot som jag liksom var tvungen att kika närmare på ;-)


Jag köpte den. Älskar formen på den, söt och passar så bra när man inte har världens plattaste mage.
Dessutom älskar jag den djupa ryggen och spetsdetaljerna. Ska dock beställa en utan spets också.

Vi åt på restaurangen vi åt på sist vi var på bio. Samma svingoda chillikyckling som vi båda längtat efter. Sen köpte vi godis och såg "The Wolf Of Wallstreet". Så jäkla bra! En av dom bästa filmerna jag sett på länge. Leonardo di Caprio är så fruktansvärt bra & han slutar liksom aldrig att förvåna över vilka roller han klarar av & gör så fantastiskt svinbra! 
Måste ses!


Idag väckte vi pappan med frukost i sängen efter en sovmorgon och sen åkte vi till Torekällberget för att kolla på djuren och njuta av solen. Lilleman sov mest hela besöket, men vaknade lagom till lunch som blev fisans favvo - korv med bröd. Och givetvis fick hon en chokladboll i efterrätt och lillen åt han också. Lyckligare än nånsin ;-)
Så mysig dag! Och helg <3





Kommentera här: