Stora tjejen.

Tidigare idag när vi var ute på lekplatsen sov lilleman i vagnen hela tiden vilket gjorde att jag kunde busa med Fisan till 100%. 
Jag jagade henne i klätterställningen, vi gungade gungbräda och på gungorna och åkte linbana. Båda var lika slut när vi gick hem igen, haha. Det slog mig verkligen idag hur stor hon är, hon vågar allting och klarar allting själv. Jag kan nog vara lite harig med henne fortfarande och inte riktigt låta henne göra allt hon vill alla gånger utan att nästan vilja hålla henne i handen. Men sen hon började på dagis och jag ibland sett henne på gården när jag hämtar henne vad hon sysslar med där, förstår jag själv att det liksom inte är någon minitös längre ;-)


Efter lunch kom Sara & Scott förbi en sväng och drack kaffe och lekte. Annars har jag packat barnens väskor inför helgen hos momme o moffa. Faktum är att dom blir hämtade om drygt en halvtimme så dags att göra barnen klara också.
Ikväll blir det utgång med min man, jag längtar! <3

Kommentera här: