Grodans födelsedag!

Idag för exakt ett år sedan åkte vi upp till BB för att träffa min brorson för första gången. Och han låg och sov så gott på sin pappas bröst, som en liten groda ❤️
Kan inte förstå att det är ett år sedan, jag minns det som igår. Själv var jag höggravid med, vad vi fortfarande trodde vid den tidpunkten - en liten lillasyster. Om vi bara visste ;-)

Grattis fasters älskade lilla kille på din 1-årsdag!! <3

Kalas blev det ju givetvis ikväll för honom. Egentligen har dom kalas på lördag för nära och kära, men jag & mannen har ju planer hela helgen så ikväll passade det bättre för oss. Dock är ju barnen hos momme & moffa så dom får kalasa två gånger. Knappast några sura miner, haha ;-)


Jag & lilleman började dagen med en långpromenad med cicci & Valle. Och tiden flög iväg och munnarna gick, så otroligt roligt! Pojkarna sov mest, skönt det med :-)

Sen mötte vi upp pappan i familjen på stan för lite skoshopping. Äntligen köpte han nya skor! En skjorta tills på fredag blev det med, han kommer vara så stilig så <3
Vi gick in på bokrean, men den är inte mycket att hänga i julgranen här i stan. Vi köpte iallafall två pockets var, bl.a "Sandmannen" som min pappa tipsat mig om ska vara bra.

Jag läste ut "livet efter dig" igår, skulle egentligen sova men kunde inte slita mig. En av dom bästa böckerna jag läst på länge! Eller nånsin t.om. Tårarna fullkomligt forsade på slutet, så vacker och annorlunda historia. Läs den! 




(Trött kille efter dagen gjorde en "Pippi långstrump" och somnade med fötterna på huvudkudden)


Kommentera här: