-3.2 kg på en vecka!

Idag är jag lite extra glad, jag har nämligen gått ner 3.2 kg sen förra måndagen. Inte illa pinkat om jag får säga det själv! :-) Jag förstår ju att det mestadels är vätska som lämnar kroppen efter första veckan med 5.2 osv., men det gör ju inte min glädje mindre eller siffrorna fel för det. Fortfarande har jag gått ner så mycket & motivationen är på topp! Så himla roligt :-) 

Jag har, förutom fastat två dagar, varit ute på tre pw's a'la 7 km. Alltså gått 2.1 mil i veckan. Ätit mina kalorier och struntat i gottis. Hoppade över gottiset i helgen också, bakade protein muffins i fredags. Det var liksom det. Helgen som kommer ska vi dricka gott på fredagen så då lär man unna sig något gott på lördagen.

P.ga det lägger jag mina fastedagar lite annorlunda den här veckan också. Det blir torsdag och söndag jag fastar.
Imorgon ska jag på stan och shoppa lite, onsdag är det kalas för finaste Scott & helgen är ju fullbokad med min man. Så torsdag och söndag passar bäst :-) 

Tänker inte väga mig nästa måndag heller, känns också onödigt när man ändå unnar sig i helgen för att fira. Det blir ju garanterat lite vätska för min del, min kropp är ju som en svamp. Haha. 

Hoppas jag hittar något fint på stan imorgon, det är jag liksom värd ;-)







Kommentera här: