Träning & träning & träning & träning...


I måndags var jag igång med träningen igen efter förra veckan då det endast blev två pass. Jag var riktigt trött i måndags (fortfarande) efter helgen & trodde inte att jag skulle orka mer än att gå några minuter på bandet & göra några lätta övningar. Men, jag gick en pw i en timme med lutning 4 & kände mig riktigt mör och härlig i kroppen efteråt. Dessutom gjorde jag några magövningar + plankan (alltid!), så jag var mer än nöjd :-)


Och idag var det träning igen. Jag gick/sprang 2,5 km på 20 minuter som uppvärming  (Lutning 4 & 6 när jag gick och 9 när jag sprang. Precis lagom skönt tempo)
Sen tränade jag ben, armar & rygg. Ett riktigt bra pass & jag är nöjd! :-)

Tänker gå en till pw på en timme den här veckan, just för att det bara blev två pass förra veckan. Det känns som att jag vill förbränna lite extra just därför + en kväll (kryssningen) med en jäkla massa onyttiga drinkar och öl ;-)

Har klarat 2 x 1 minut på plankan nu med 30 sekunders vila emellan. Tredje gången jag provade klarade jag några få sekunder, men snart så! Lite mer träning så klarar jag 3 x 1 minut (det ska vara max 30 sek mellan också). Det är kul att se resultat & hur mycket starkare man blir :-)

På fredag kör jag igen!



Kommentera här: