Tisdag.


Sitter & funderar lite på vad som hänt med min header? (heter det så förresten, bilderna högst upp?). Dom dyker ju liksom inte upp. Inte mitt "Kärlek & Lykka" heller, fast det var ju iof samma bild. Ser ni det? Om inte får jag fråga min karl ifall han kan hjälpa mig ikväll. Sånt här klarar jag inte av själv.

Natten har varit bättre än förra, men hon vaknade vid kvart i fem & smågnällde lite. Då blev det nappen & sen vände jag på henne. Egentligen vet jag inte om jag behöver gå till henne när hon låter så, men innan jag har hunnit reagera så står jag redan vid hennes säng. Haha. Det är mammahjärnan som kopplas på på en gång ;-) Jag menar, hon kanske bara drömmer eller nåt så är jag där & tar för givet att det är mig hon gnäller efter. Ska försöka att kolla efter inatt ifall hon gnäller till & se om hon slutar efter en stund.

Om en stund ska jag slänga i mig lite frukost & sen ska vi gå ner på stan och möta upp Desi. Lillan har precis vaknat efter sin morgonnap & glider omkring i sin gåstol samtidigt som hon kastar ett öga på Musses Klubbhus på tv:n.

Ikväll ska jag gymma igen, härligt!

Hoppas att ni får en bra dag! :-)



Är det något bra på tv:n vrider hon nacken så mycket det bara går, för än
har hon inte lärt sig att vända med gåstolen ;-) Ser så roligt ut!
1 Malin & Prinsessan:

skriven

Jolie har inte kommit på hur man går framåt ännu, men bakåt däremot. Så hon går baklänges med stolen och sen älskar hon att leka med leksakerna :)

2 Hanna Z:

skriven

Näe det var ingen hit.. Haha. Han gapade, svalde och åt liksom, men han fick rysningar då och då och skrynklade ihop ansiktet:) Så himla gulligt ju, tror det var dom små bitarna han inte gillade. Idag har han feber så jag vill inte exprimentera med honom men när han mår bra igen så ska vi med testa spaghetti och köttfärsås tänkte jag:)

Kommentera här: