Kvällsbabbel.


Jag har haft en helt underbar dag i sommarvärmen! Lykkis & jag mötte upp Desi vid halv elva och vid tre var vi hemma igen, så det blev en heldag på stan kan man säga :-) Det har varit riktigt stekhett mellan varven (men jag klagar inte) och ett tag trodde jag faktiskt att det skulle börja åska - men icke! Tack & lov.
Såklart blev det lite shoppande, men bara sånt som var nödvändigt. Ingenting till mig dock, bara en latte på cafeet' vi hamnade på till slut ;-)
Bilder på shoppingen kommer imorgon!

Lillan har varit så glad hela dagen som vanligt & imorgon ska jag försöka fota hennes tand som börjat titta upp ordentligt, den syns varje gång hon ler nu & jag smälter! :-) Tror det kan vara därför hon sovit lite oroligt om nätterna nu några dagar, såklart. Den andra kikar säkert upp snart också, tycker hon gräver runt med tummen på den sidan av munnen nu & dessutom brukar dom tydligen komma i par har jag hört.

Nåväl, nu är jag svettig & äcklig efter gymmande så nu blir det en dusch & sen krypa upp i soffan med min karl. Det blir Big Brother såklart, sista veckan den här veckan. Såg nyss att det var Sara som fick lämna, helt otroligt att mina tre favoriter sitter i finalen! :-) Helst vill jag att Peter ska vinna, men vinner dom andra två gråter jag inga floder direkt. Nånting jag tänkte på dock var att Sara fick ett jäkla tråkigt avslut? Efter 101 dagar fick hon bara kliva ut genom dörren...? Ingen livesändning, inget hurrande, ingenting. Värdelöst! Hade jag varit hon hade jag pekat ett stort finger åt Big Brother. Men det är jag det.

Oj, duscha var det jag skulle göra ;-)




Sötnosen är också med & fikar såklart, med sina mumsiga majskrokar :-)


Men tummen är god den också, iallafall när det kliar i munnen ;-)
1 Hanna Z:

skriven

Haha jag satt just och pillade med ett inlägg om Elliot och hans majskrokar:)

Kommentera här: