Ingen vanlig dag.


Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Lykkas 3-månaders dag! Min lilla flicka börjar bli stor <3
Jag kan verkligen inte förstå att det är 3 månader sen vi låg & kämpade tillsammans på förlossningen. Hon kämpade för att komma ut & jag kämpade för min överlevnad ;-)

När jag tittar på henne så känns det som att hon alltid har varit hos oss. Och i ärlighetens namn måste man påminna sig själv om hur livet såg ut innan hon kom. Det var ett helt annat liv, med två helt andra människor än mig & Janne. Hon har ändrat mitt sätt att se på livet, hon har gett mig helt nya värderingar & framför allt ger hon mig en sån kärlek som jag inte trodde var möjligt - bara genom att finnas till. Bara genom att le mot mig, ta tag i min hand, krypa upp i min famn eller somna i mina armar.

Att en sån liten människa kan vända upp & ner på två människors liv, det är helt otroligt :-) Det har, utan någon som helst tvekan, varit dom tre bästa månaderna i hela mitt liv. Och tanken på att jag kommer att få följa den här lilla flickans utveckling från dag till dag tills hon vuxit upp, flyttat hemifrån & skapat sig ett eget liv känns helt overkligt. Och att den här lilla flickan är min, våran, att vi har gjort henne gör mig stolt. Hon är det absolut bästa jag någonsin har gjort <3

Vi firade hennes 3-månaders dag här hemma genom att provsitta i matstolen. Och DET uppskattades! :-)
Hon satt med mig medans jag åt lunch & var hur nöjd som helst. Duktiga tjejen!



Det här var ju roligt! :-)



Öööh morsan, vad högt upp jag är!




Mitt älskade lilla busfrö!
Jag älskar dig <3

Kommentera här: