Lykka <3 Bubbleguppies.


Lykkas nr. 1 i barnprogram är Bubble Guppies. Det är ett program som visar på Nick Jr & dom sjunger en hel del & ungarna får lära sig allt från färger till hur man handlar i ett supermarket. Ett himla mysigt barnprogram om jag får säga det själv :-)

Jag lyckades iallafall fånga henne på film häromdagen när jag sa till henne att "mamma har satt på Bubble Guppies på tv;n, vill du se det?". Då blev det fart under fötterna & sen blir hon nästintill onåbar, hon försvinner helt in i bubblarnas värld och det enda sättet att få kontakt med henne att stänga av programmet. Men det gillar givetvis inte ;-)

1 carrå - mamma till Isabella:

skriven

Ja och det tycker jag är skitbra men så var det inte här och just det finner jag märkligt..



Nej jag trot inte heller folk tänker så och det har jag aldrig sagt utan jag tycker det är dåligt att folk i allmänhet antar att ALLA dricker alkohol finns bra många som inte gör det och det borde accepteras. Jag vill inte dricka och då borde jag få låta bli utan att folk tjäbblar om det, det var allt!. Tycker för övrigt inte alkhol är lyxigare och festligare än allt annat man kan dricka.

Kommentera här: