Härliga Lördag.


För en liten stund sen kom vi hem från en heldag i Skärholmen med hela familjen + kusin Anders.
Jag känner mig totalt slut, det känns som att någon stuckit ett hål i mig och dragit ur all min energi.
Kommer nog att totalslockna efter "Robinson"-finalen, tråkigt nog eftersom jag helst av allt vill vara uppe hela natten för att umgås med baby eftersom jag åker bort imorgon.

Hur som haver, vi började dagen med bowling. Och det gick förvånansvärt bra att bowla, så bra har jag nog aldrig spelat i hela mitt liv. Och då var det ändå bra många år sen sist jag spelade, så det var tokskoj! Jag slog baby i båda serierna [och det var ju huvudsaken *flin*], sen slog jag t.o.m pappa i andra serien. Och DET är stort! Finns knappt någon som kan slå pappsen i någon sport överhuvudtaget, men hey...alla är ju inte jag å andra sidan ;)
Efter bowlingen spelade vi andra spel som finns där, jag & mamma åkte skidor, åkte vatten-scooter & motorcykel. Så roligt! Man blir som ett barn. Efter det åt vi god mat & åkte sen hem till päronen och fikade. Är toknöjd med dagen och har verkligen haft det jätte mysigt <3

Ser fram emot morgondagen, att åka till farmor och umgås med henne och ta det lugnt ute på landet. Ser dock inte fram emot att sova utan min älskling i tre nätter. Saknar honom redan, fast han sitter i andra änden av soffan. Fyllde iallafall på mobilen idag så det blir mycket sms, mms & samtal.

Nu ska jag dyka ner i godisskålen & mysa med mina killar resten av kvällen <3





Shake that ass! ;)

Kommentera här: