Svinet.



Hur kan man vara så rädd för nålar & samtidigt ha en hel arm + flera ställen täckt med tatueringar? Jag lyckas. Ska möta baby på stan om två timmar för att ta gris-sprutan, känner mig inte alls upplagd. Skulle snarare vilja ringa & sjukskriva mig, jag hatar sprutor! Jag vet inte vad det är, men när sjuksystrarna sätter på sig sina gummihandskar, förbereder sprutorna med vätskan & annat dylikt och sen säger "Nu sticks det till lite" så skulle jag helst vilja börja gråta rakt ut! Men det går ju inte, jag är ju 24 år nu & "vuxen". Då får man allt bita sig i läppen och stå ut. Och det gör ju egentligen inte ont, det sticks ju verkligen bara till lite. Men av någon anledning kan inte min hjärna förstå det & blir likförbannat nervös. Nåväl, ska bli skönt att få det gjort iallafall. Känns som att man varit sjuk till & från den här hösten så det räcker och blir över.


Janne blev toknöjd med sin födelsedag & alla presenter han fick igår. Av min fick han många paket med grejer han önskade sig + grejer jag liksom visste att han ville ha. Sen kom ju min familj [utom Daniel & Sara som blivit sjuka hemma i Sverige igen efter flera veckor i varma Afrika] & hans mamma och Jerry. Han fick pengar, presentkort, strumpor & kalsonger, tröjor och annat skoj. Fast ska jag vara ärlig så var nog kakfatet med alla kakorna, muffinsarna, bullarna & rulltårtan det som gav honom störst leende. Haha! 29 år & världens största gottegris *flin*

Nu ringde min farsgubbe mig & frågade om vi ville ha en dammsugare!(?) Klart som korvspad! Våran suger knappt nånting alls och vi har pratat om att köpa en ny, men ärligt...Hur kul är det egentligen att lägga flera hundra, nästintill en tusenlapp, på en dammsugare? Vad glad jag blev nu! Ska alldeles strax springa ner och hämta den.

Om mindre än två veckor är det dags för Backstreet Boys - konserten. Så för att värma upp lite tänkte jag lägga in Nick Carter's nya låt han gjort tillsammans med Jennifer Paige "Beautiful Lie". Me like!

Adios!






Kommentera här: