Åh underbara solsken!


Har jobbat 11 timmar idag igen, men det har bara varit jag & en boende mestadels av dagen så det har varit riktigt mysigt. Jag har liksom blivit 6 år igen för dagen & gungat, pusslat, ätit godis-glass & dansat till Lasse Stefanz [det gör jag iof hemma också, me love Lasse Stefanz!]. Solen har varit framme precis hela dagen så vi har t.om ätit ute & passat på att nypa varje sekund av solstrålarna när den väl vill bjuda lite på sig själv.
Baby kom & mötte upp mig i Östertälje så promenerade vi hem, jag uppskattar verkligen dom där 45 minutrarna som det tar att gå då vi bara pratar med varandra. Man får passa på att njuta av varje minut tillsammans när jag jobbar både helger & inte slutar förrän vid åtta på kvällarna som det ser ut nu. Speciellt mysigt är det givetvis när det är en varm sommarkväll & solen lyser, som den gjorde ikväll. Tycker om när dom där riktiga sommarkänslorna kommer över mig emellanåt. Snart är hösten här igen & det blir mörkt, kallt, regnigt & blåsigt....Uppmuntrande va? *flin* Finns iaf en positiv sak med hösten [eller okej, två saker] & det är min och baby's födelsedag. Men mest min såklart ;)

Nu ska jag krypa ner i badet med min vackra karl & sen blir det ett avsnitt av "Tusenbröder" innan sängen kallar.
Bye folks!



Mitt jobb :)





Myspys med hängmatta & stor trädgård :)


Mycket pussel blir det.


Hade glömt hur härligt det är att gunga!

Kommentera här: