Ödet. Det är liksom ödet.




Yes
. Nu sitter gud där uppe & ler ner lite fint mot mig. Han tänker "Nu är det dags för Johanna att äntligen få träffa sin blivande make i verkligheten & det är även dags den blivande maken [såklart] att få titta in i Johannas tindrande ögon & smälta som smör o solskenet". Det är liksom klart nu. I sommar kommer han, mannen i mitt liv. Mike Ness! The King. [Elvis är död, get over it]. Jag blev så glad när jag läste vad Mikaela skrivit igår att jag liksom bara ville skrika rakt ut! Det är ju fantastiskt. Så nu är ännu en sak inbokad för sommaren - först konsert med Social Distortion & sen giftemål med Mike Ness. Jösses sikken sommar *flin* ;) Skämt å sido, sommaren kan omöjligt bli bättre!

Idag är jag ett trött mensmonster som helst av allt skulle vilja hyra en stor j-la grävskopa så jag kunde gräva en djuuuup grop att lägga mig i & täppa igen. Men alla dagar kan inte vara på topp & det här vet jag iallafall vad det beror på & det kommer dessutom att vara bättre imorgon redan - det är ju positivt.

Nu sitter jag hemma hos mina föräldrar och väntar på min pappa. Vi ska åka till Malin och hämta min [nästan] splitternya säng som jag ska få av henne. Nice gummibajs! Så inatt kommer jag sova kungligt.
Det kommer jag göra i helgen också. Ska nämligen få besök. J.K kommer hit & spenderar helgen med mig. Hur mys är inte då? Går omkring med ett sånt där fånigt leende på läpparna hela dagarna nu, jag hatar't samtidigt som jag njuter av det. Jag hatar't för jag vet hur irriterad jag blir på folk som har det där pirret i magen & liksom inte kan sluta prata om personen ifråga, precis som jag är nu. Men givetvis är ju känslan underbar - så jag njuter ju av det samtidigt. Jag njuter mest av situationen i sig, det är härligt att ha någon speciell att tänka på som skickar gulliga sms att han tycker om en & som vill umgås och hitta på saker med en. Som man dessutom känner samma sak tillbaka för. DET är ju ovanligt.

Ikväll ska jag mysa med lite choklad framför Grey's Anatomy med Malin <3
Men nu ska jag skala en mandarin & äta upp.
Bye!



1 Cherry:

skriven

Visst blir man helt paff ? Och lycklig som tusan flinar Inte varje dag Mike Ness "kommer till stan". ;)

Kommentera här: