Muskelvärk.

Det är helt galet vilken träningsvärk jag ligger inne med idag! och nu på kvällen blev det bara värre och värre, ska bli intressant att se om jag kommer upp imorgon ;-) Tur att morgondagens pass är dansinspirerat och att man inte riktigt använder samma muskler.

Idag har det varit en fisardag. Baby och fisan åkte ner på stan på förmiddagen för att fixa lite ärenden, då passade jag och Liam på att städa lite. Han springer efter dammusgaren och skrattar, när han inte föredrar att slänga sig på soffan och kolla på tv. För det är precis det han gör, SLÄNGER sig på soffan och ligger ner och titrar på tv. Mamma brukar säga att han är en livsnjutare och jag håller nog med om den saken ;-)

Hans feber blev hög igen mitt på dagen, strax över 39 grader. Annars har han varit piggare idag tycker jag.

På eftermiddagen var det dags att svalka sig lite så då åkte vi till stranden. Jösses så varmt det var i vattnet! Så jäkla skönt :-)
Imorgon hoppas vi på att febern håller sig helt borta hela dagen, såklart. Blir nog stranden imorgon och märker vi att prutten inte orkar får vi röra oss hemåt. Håller han sval hela tiden ändå, feber eller ej såklart :-)





Kommentera här: