Shopping!

 
Min irritation gick över relativt fort. Jag fräschade till mig, stoppade i bra musik i hörlurarna & tog en promenad ner på stan. Tänk vad härligt att få lyssna med BÅDA hörlurarna i öronen, haha. Vad man uppskattar dom små sakerna sen man fått barn ;-) Solen kom fram ganska lagom tills jag började knata också, så det var riktigt härligt.
 
Jag ringde lillebror för att fråga om han ville äta lunch med mig, och det ville han & Oskar. Så efter en stund möttes vi upp & åt på det nya kebabhaket på storgatan. Gott var det & snyggt sällskap hade jag <3
 
 
Efter några timmar skildes vi åt & jag knatade in på H&M. Där hittade jag (som vanligt) en jädra massa fynd! Helt galet vilken rea dom har, och det var inte alls så rörigt som det var sist jag var nere. Nu hängde faktiskt plaggen i ordning vilket gjorde det hela mycket roligare (och lättare framför allt). Dessutom var det inte så mycket folk att man faktiskt kunde andas där inne & slippa slåss.
 
Hann inte prova någonting eftersom klockan började närma sig fyra & butiken skulle strax stänga när jag hade kikat klart. Provade dock allt när jag kom hem & är riktigt nöjd över mina köp! Det dyraste kostade 99:- kronor, inte illa pinkat. Blev lite till lillan också, såklart. Har varit ute efter en till kortärmad & kortbyxad pyjamas till henne ett tag så blev glad att jag hittade en, och riktigt söt var den också! :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
Lillskruttan är hemma hos sin momme & moffa tills imorgon, när jag lämnade henne innan träningen imorse fick jag tjata till mig en puss innan jag skulle gå. Hon var så upptagen med sina nya leksaker hon fick & sitt favvo-sällskap att hon knappt kunde brytt sig mindre om mamma var kvar eller inte ;-) När jag fick min (snabba) puss vinkade hon glatt hejdå & det kändes skönt att knata till gymmet i vetskap om att hon knappast kunde ha bättre morföräldrar. Hon älskar verkligen att vara i deras sällskap & det är ömsesidigt.
 
Så, jag är alltså solo tills imorgon. Eller ja, inatt nån gång - eller tidigt imorgon bitti ramlar väl baby innanför dörren ;-) Jag ska titta på film, dricka ett glas vin (kanske ta en ciggarett på balkongen) & äta godis. NJUTA av mitt eget sällskap, behöver det ibland.
 
Hoppas att ni mår bra & har en mysig helg!

Kommentera här: