10 månader.


Idag blir våran älskade lilla dotter 10 månader! Som varje månad när hon bara blir äldre, känns det som att tiden bara rusar iväg. Och den här månaden har det ju hänt massor med hennes utveckling. Men mer om det i ett senare inlägg.
Du är det finaste vi vet & vi älskar dig obeskrivligt mycket, prinsessan!


Igår kväll var vi hemma hos mina föräldrar & hade fredagsmys. Tittade på Idol & åt världens godaste tacogratäng! (Visst var det väl skönt att "det" Lenni äntligen åkte? Hon kunde ju inte ens sjunga!).
Sen sov vi över & kom precis innanför dörren.

Om några timmar kommer Lykkis farmor med sambo hit för att vara barnvakt, jag ska nämligen iväg på 30-årsfest ikväll. Meningen var ju såklart att baby skulle ha följt med, men han är ju i finland som sagt. Men fy f*n vad jag saknar honom! Och att festa utan honom känns helt konstigt, det brukar ju liksom alltid vara han & jag?
Pratade med honom imorse iallafall & snart, snart är det måndag! <3

Nä, som ni kanske märker så är jag lite småstressad & hinner liksom inte skriva något ingående på något alls. Utan nu ska jag snart ge lillfisan lunch, ta en dusch & sen ska hon sova eftermiddagslur innan svärmor dimper innanför dörren.

Hoppas att ni får en trevlig kväll!
Vi hörs imorgon. (Om jag orkar d.vs ;-)



Grattis älskade unge på 10-månaders dagen! Du är det finaste vi vet.
Tack för att du är våran & för att du förgyller vårat liv <3

Kommentera här: