Mjuk start.

Var ute & rörde på mig idag för första gången sen jag blev frisk. Har inte tränat på över en vecka & det är så trist. Gick iallafall en lugn morgonpromenad med Sara & småkillarna imorse efter fisans dagislämning. Märkte redan då att hostan och luftrören reagerar på ansträngning, så blev en lugnare pw på kvällen med mor min. Vi gick 7 km's rundan, men lite saktare än vanligt. Längtar tills jag kan börja träna på riktigt igen.

Sara & Scott följde med oss hem efter prommisen. Vi snackade skit och pojkarna lekte.





Imorgon hoppas jag att vi får våran vagn såld. Dags för en lite smidigare sittvagn till korven nu, bye bye kombin. Som jag älskat den vagnen. Sviker inte Emmaljunga dock (såklart) utan vi tänker köpa en Scooter. En uppgraderad variant av den Lykkis hade. Blir våran fjärde Emmaljunga - vi gillar't :-)

En sån här blir det (svart förmodligen).


Hängde med mina föräldrar en stund ikväll. Sen gick jag hem till mannen och tittade på Mästerkockarna & Grey's.


Kommentera här: