Kryssning.

Här ligger jag i mina föräldrars soffa & ska strax till att sova. Imorgon ska jag & mamma & Sara åka på kryssning. Det är planerat sen länge & det ska bli så roligt! 
Det har varit lite blandade känslor inför lördagen under veckan som gått, såklart. Jag har ju mest varit, och är fortfarande, ledsen. Men jag vet att det finns inget jag kan göra för att få henne tillbaka. Så jag kan lika bra omge mig med människor jag älskar & se till att få tankarna på annat emellanåt och må bra.

Och imorgon har vi champagne frukost och middagsbuffé, det lär bli många goda drinkar & världens bästa sällskap. Jag längtar & det är precis det här jag behöver. Lägga ansvar och rutiner, tider och matlagning åt sidan och bara få vara en stund ❤️ 

Idag har det varit strålande solsken och värme i luften. Jag & barnen var ute både på förmiddagen och eftermiddagen. Lykka har sparkat med sin sparkcykel och Liam har lekt med bilar. Han leker med bilar både inne & ute, morgon och kväll. Vad ska det bli av honom? :-)



Kommentera här: