Kämpar vidare.

Både jag & mannen kämpar vidare med
våra hemska förkylningar. Emellanåt känns det helt okej & vi båda trodde nog ett tag i morse att vi liksom var nästintill friska. Men så fort vi gör något överhuvudtaget, går ut till lekparken eller åker till Ica Maxi som vi gjort idag, rinner svetten om oss, vi andas tungt och blir helt slut. Jag har dessutom fått en hemsk hosta och jag hostar så jag får ont i luftrören, vilket har lett till att jag nu låter som en hes gammal skata, typ. Ja, det går bra nu... ;-)

Inatt sover jag på soffan i vardagsrummet, baby ligger på en madrass nedanför mig och barnen sover i sina sängar. Lillemans dörr är öppen lite så vi hör om han vill något. 

Hoppas vi blir friska snart, baby är hemma från jobbet imorgon såklart. Kan ju fasiken inte jobba när han är sådär risig. Har varit skönt att barnens farmor har funnits till hands i helgen och lekt lite med dom när våran energi inte funnits <3
Ibland är det tufft att ha barn, så är det :-)







Kommentera här: