Köksvåg och värdelös natt.

Igår köpte jag en köksvåg från Claes Ohlson när vi var nere på stan. En rosa! Så fin så. Tanken var ju att jag skulle inviga den idag, men hade planerat så tokigt & orkade inte springa till affären, så det blev bara Vv-soppa (grönsakssoppan var god!). 

Natten till idag var under all kritik. Oj oj vad Lillkorven sov dåligt! Nu har tanden bredvid den högra framtanden kommit fram, så kanske var det den som spökade? 8 tänder har han nu, gofisen. Jag har läst lite om hur Lykka var i den här åldern och det var ungefär samma ( fast hon tog mer plats på alla sätt den lilla divan ;-), men det är tydligen nåt utvecklingssprång nu igen. Mycket som händer med dom små <3

En kass natt och fastedag = Tröttare än tröttast. Men hade ju lyxen att ha mannen min hemma idag också (för att vi älskar att umgås), så han var så snäll och skjutsade och hämtade Fisan till dagis. Dessutom kunde jag sova lite längre på dagen, bästa älskling! 

Gjorde ett tappert försök till att pigga upp mig själv med ansiktsmask och färgning av hår nu på kvällen. Rakade benen och satte på lite brun-utan-sol också för att känna mig fräsch. Men nja, imorgon ser jag nog fräschare ut ;-) Skönt att bli av med utväxten som var enorm iallafall! (Har låtit håret vila ovanligt länge).



Kommentera här: