En liten uppdatering.

Fr.om nästa vecka blir det andra bullar med bloggen och annat. Jag tänker skärpa mig med mycket och bloggen är en av grejerna som definitivt ska förbättras! På med datan bara när barnen sover och anteckna lite om det inte dyker upp något konkret. Jag vill ju ha om Liams utveckling och första år noterat också, såklart!

Idag har vi iallafall varit till Torekällberget. Fisan fick vara ledig från dagis idag för att tillbringa dagen med oss & Johanna med barn. Även om det skiljer en del år mellan barnen så är det ju fantastiskt att se hur fint dom kommer överens. 
Johanna hade varit så go och packat med sig en ryggsäck full med godsaker, så det blev fika i solen förutom djurkollande och springande. 

Efteråt åkte vi alla hem till Johannas mamma i vibergen. Kändes så konstigt stt vara där igen, sist jag var där var jag ju tonåring och nu var jag där med mina egna barn :-) Även lilla Vanja jojnade sällskapet, Johannas systerdotter som är lika gammal som Lykkis.

Vi tillbringade eftermiddagen i trädgården och flickorna lekte så fint. Liam passade på att sova i vagnen och annars låg han mest nöjd på en filt och lekte med alla bilarna som fanns i leklådan. 
Det var två mycket trötta barn som somnade med rosenröda kinder ikväll efter en hel dag utomhus. 
Nu dröjer det inte länge tills vi ses alla igen hoppas jag <3 













Kommentera här: