Vingliga ben.

Ikväll har jag tränat på gym för första gången sen Liam bestämde sig för att både flytta in i magen, flytta ut igen & helt plötsligt vara ett halvår gammal. Fy tusan så roligt det var! Och  skönt! Riktiga maskiner (hemma-träning i all ära,men en period räcker för mig), som verkligen koncentrerar sig på en viss muskel och så mycket variation - I love it! :-)

Idag blev det benen & röven som fick sig en omgång. Värmde upp med 15 minuter crosstrainer & 10 minuter rodd (mest för att den är rolig). Kommer träna på gym tre ggr i veckan - måndag, onsdag & lördag. Och så länge vädret tillåter tänker jag gå en morgonpw (förhoppningsvis) tre dagar i veckan då Fisan är lämnad på dagis. Nu ska kroppen bli slimmad utav bara h-vete! Haha. Motivationen blev liksom hundra ggr starkare sen vi köpte gymkortet idag, så skoj! :-)

Imorse började jag & Liam morgonen med en promenad på en timme. Gick visserligen vara drygt 5,5 km, men tog rundan så jag skulle få den djävulska backen upp från mälarbadet och då går det inte fort. Den är så jobbig att den liksom inte ens är rolig, men så effektiv för röva. 

Dags att sova, imorgon är det fredag!! :-D




Kommentera här: