En vecka kvar.

Så var det bara en vecka kvar till semestern, underbart! Har ni några planer? Vi ska på Iron Maiden + Sabaton den 13:e Juli - superskoj & jag tjöt av glädje när Sabaton gick ut med att dom skulle vara förband! :-) Deras "Carolus Rex"-skiva är bland det bästa som släppts på svenska.
Sen två dagar senare åker vi till Finland i drygt en vecka. Sen ska vi till Åland också. Vi har två veckor iväg & tre veckor hemma - ljuvligt :-)

Just nu ligger barnen & sover. Liam på min arm & Fisan i sängen. Hon bara jublade när jag frågade om hon ville vila idag, haha. Ombytlig ;-) Kissandet på pottan har fortsatt utan problem idag, jag har inte ens behövt säga nånting utan hon har satt sig helt själv. Så duktig!

Förmiddagen spenderade vi ute i solen & Fisan och jag åt varsin glass.
När mannen kommer hem om nån timme ska vi åka & handla inför helgen & sen står mys på schemat <3

Kommentera här: