Ändrade planer.

Vet ni när jag kollade på klockan sista gången imorse, vad den var innan jag somnade? Halv sju!!(?) Yes. När klockan var halv fyra & jag fortfarande inte hade fått en blund, började jag känna mig desperat & tänkte att en dusch brukar ju alltid hjälpa.
Vi hade planer för dagen nämligen. Mannens släktingar skulle komma över från Helsingfors, så vi skulle umgås alla hela dagen. Jätte roligt & det händer ju liksom inte så ofta så det hade ju givetvis han sett fram emot.
Båten är i hamn tio, så jag visste att vi skulle åka vid nio.

När inte duschen hjälpte, gjorde jag allt i min makt för att försöka somna ändå men icke. Halv sex gav jag liksom upp! Tänkte att lillkorven vaknar väl iallafall snart...(han sov dock till närmare halv åtta). Halv sju sa mannen till mig att gå & lägga mig, han tog Liam ifall han skulle vakna så jag kunde varva ner. Så i med öronpropparna så lyckades jag somna sju!

Jag har sällan sömnsvårigheter, och lyckas ändå alltid fånga åtminstone en timmes sömn. Men inatt fick jag INGENTING! Han tyckte inte jag skulle följa med idag, så nu har dom åkt själva till Sthlm och terminalen för att möta upp dom.
Skönt på ett sätt eftersom jag är en levande zombie idag, men känns så j-la typiskt att det skulle bli såhär just inatt när vi faktiskt hade planer idag.

Suck! Ska äta lite frukost och sen lägga mig och lyssna på podcasts. Hoppas på att somna om några timmar igen.
Hoppas att ni får en härlig söndag!

Kommentera här: