Myskväll med mig själv.

Se där, den här dagen gick den också :-) Och relativt fort ändå trots en halvt om halvt galen/tokmysig 2-åring här hemma. Ena sekunden testar hon alla mina gränser för att nästa sekund krypa upp i min famn. Vi tog en kort promenad till affären för att handla till negerbollarna som vi satte igång med när vi kom hem. Sen var det dags för middag tills baby kom hem. Ugnsfalukorv blev det idag till både Lykkas och baby's glädje som båda är som tokiga i falukorv :-)

Nu är mannen & tränar. Jag och Fisan tog ett bad innan hon hoppade i säng. Febern låg under 38 nästan hela dagen så det känns som att hon är på väg att bli frisk nu. Baby skulle till lokalen efter träningen vilket passar mig ganska bra, har tänt en massa ljus & tycker det känns riktigt skönt med en kväll för mig själv framför tv:n :-) Nu blir det "familjen annorlunda" som jag spelade in igår.
Hoppas att ni har en mysig kväll!

Kommentera här: