Förbannade hosta.

Nu har skruttan blivit förkyld & åkt på den där förbannade hostan igen. Hon kan ha feber, vara täppt i näsan eller vad tusan som helst - men hostan är hemsk! Nu har vi ju hostmedicin hemma så jag hoppas att det inte hinner gå så långt som förra gången, utan kanske kan stoppas lite i tid. Inatt vid tre när jag var uppe & kissade hostade hon inne hos sig. Så jag gav henne medicin, vatten & en torr blöja. Baby hade gjort detsamma imorse innan han gick till jobbet. Hon är på ett hemskt humör idag när hon är så trött & liksom inledde morgonen med att hoppa upp i sängen bredvid mig (som alltid) och bara säga "neeeeeej!!" åt precis allt och kasta saker omkring sig. Sen testar hon alla mina gränser & emellanåt har jag lust att slita av mig håret. Och klockan är bara nio, it's gonna be a fun day ;-)



Kommentera här: