50 nyanser av honom.

Idag köpte jag äntligen den omtalade boken "50 nyanser av honom" (50 shades of Grey är originaltiteln). Det är en erotisk novell som väckt uppmärksamhet över hela världen. Jag såg författarinnan på "Skavlan" för några veckor sedan & blev genast nyfiken på boken! Eller på hela triologin rättare sagt, för det finns minsann två böcker till. Jag har alltid varit sån att jag gärna vill läsa en bok eller se en film om det talas mycket om den, vad det handlar om spelar inte så stor roll. Men med det sagt behöver jag ju inte ljuga om jag säger att det är väl alltid skoj att läsa tantsnusk ;-) Haha. Kvinnor föredrar (oftast) att läsa om det & använda fantasin, medans karlarna oftast tittar på det. Eller jag kanske har förutfattade meningar, vad vet jag ;-) Jag lovar att berätta om den när jag är klar iallafall!

Dagen har gått lika fort som alla andra dagar numera. Fisan hade haft en bra dag på dagis & imorgon är hon ledig vilket innebär att vi har helg nu, härligt! Jag & pappa har varit och handlat idag, sen åt vi köttbullar & potatismos vilket var en höjdare ;-)

På kvällen kom Lykkis farmor hit en sväng och hälsade på innan fisan skulle somna. Sen har det varit soffhäng hela kvällen, så skönt! :-)

Kommentera här: