Inlåst i personalrummet.

Har gått & lagt mig på sängen i personalrummet. C pratar med sin pojkvän & jag önskade att jag kunde göra detsamma (fast min man såklart). Men om två timmar är jag hemma, precis som jag förstod så går dom här sista timmarna i snigelfart trots att resten av dagen har sprungit förbi.
Men jag börjar bli trött i kroppen & huvudet och känner att jag haft min första riktiga arbetsdag idag, att huvudet varit alert hela dagen så att säga...

Men det har varit trevligt och mysigt, faktiskt. Jag & C har druckit te och snackat skit vid köksbordet medans regnet och stormen har slagit mot rutorna. Vi har tittat på film & tvättat. Det har liksom inte gått någon nöd på oss & jag stortrivs :-)

Men - nu vill jag hem och titta på en sovande liten tös innan jag kryper ner bredvid min man i sängen <3

Kommentera här: