Inte helt kry.

Jag mår sådär idag, vaknade upp och hade ont i lederna och så trött att jag hade lust att gå in till Lykka & tala om att jag sjukskriver mig idag. 20 min tog det för mig att komma ur sängen, då hade jag somnat om varannan minut och till slut hade Lykkas sångregister tagit slut så hon började skrika i olika tonlägen istället. Mitt förståndiga jag stängde inte av babywatchern (som mitt oförståndiga jag gärna gjort), utan kvart över sju var det bara att göra morgon.


Jag mådde lite halvkasst igår kväll när jag skulle sova och vaknade inatt nån gång och var kissnödig, då frös jag och skakade som ett asplöv. Så nåt skit har jag i kroppen. Halsen är tjock på mig också så det är bara att försöka undvika att ge fisan pussar på munnen.


Eftersom jag mår som jag gör så hade jag ingen större energi till att gå utanför dörren, så jag har försökt underhålla prinsessan bäst jag kan. Som tur är är hon världens enklaste unge, lite vatten bara så är hon nöjd. Så det har blivit vattenfärg och diskning (varav det sistnämnda mest gick ut på att plaska och kasta skum på golvet, vi skrattade nog lika mycket båda två :-)


Är lite ledsen att jag skulle bli risig just idag, i e.m hade vi nämligen en middags-dejt med Zache och Cissi på stan! Saknar dom båda och hade verkligen sett fram emot det. Hoppas dock vi kan ta det nästa vecka istället så jag får mysa med lilla Z, det var alltför länge sedan! <3


Nu vilar lillan och jag ska passa på att göra detsamma.



Kommentera här: