Nu så.

Nu börjar vi nog bli människor här hemma igen. Och med "vi" menar jag lillfisan och jag, givetvis började även hon att spy igår kväll lagom till läggdags. Dock spydde hon "bara" två gånger och sov sedan hela natten. Hon var lite lös i magen imorse sa baby, men annars märks det ingenting på henne idag. Det var med andra ord en kortis hon fick och det är vi SÅ tacksamma för!

Gjorde iordning vätskeersättning igår som baby gett henne några gånger under natten då hon gnällt till, och idag har hon ätit bra. Hon fick macka och te till lunch eftersom jag åt frukost då (låg i sängen till halv ett) & inget annat duger om hon har smörgås framför sig ;-) Och dricker och busar gör hon, så vi behöver nog inte vara oroliga för henne mer.

Jag är fortfarande slut i kroppen, men det tar ett tag innan man blir återställd så jag förväntar mig inte så mycket annat :-)

Baby har varit helt fantastisk dom här dagarna och pysslat om oss båda. Idag är vi glada att det är skitväder utanför fönstret (även om snö är lite VÄL överdrivet), vi har en riktig myslördag och gör inte många knop här hemma <3

Kommentera här: