Nio timmar.

I går morse vaknade jag efter nio timmars sammanhängande sömn och var som en ny människa. Pigg och glad!

Vet ni vad jag har gjort inatt i nio timmar? Spytt! Jojjomensan... Sju började jag och halv fem tittade jag på klockan sista gången, då hade jag inte sovit en blund därimellan utan antingen hängt huvudet ner i hinken eller på toan. Och jag menar verkligen hela tiden! Det gick MAX en kvart mellan gångerna.

Nu har jag inte spytt sen sista gången där vid fyra-halv fem så jag hoppas verkligen att det är över. Jag är totalt slut i kropp och själ och längtar tills jag somnar. Gick precis och la mig i sängen fort som attsingen innan lillan fick syn på mig, har spenderat natten på soffan och att hon skulle komma upp på morgonen utan att få en morgonpuss av mig finns inte i min värld.

Jag tror att hon och baby ska spendera dagen hemma hos hans mamma för att inte vara för nära, jag hoppas det iaf. Jag lär ju fortfarande få springa på toa iaf, det känns som det.

Hoppas att ni får en fin dag så hörs vi när jag är frisk igen!

(några bilder från igår när vi var ute. Lite roligare än att slänga upp bilder på mitt likbleka ansikte ;-)

Kommentera här: