Gaaaah!

 
ALLT strular! Instagram fungerar inte, facebook säger att jag inte kan komma åt mitt konto pg.a uppdateringar & Spotify påstår att jag är offline & därför inte kan lyssna på musik?! Jag HATAR datorer, mobiler & allt annat som har med teknik att göra ibland!
 
Dessutom skulle jag fullfölja min registrering hos 3 (någonting man idag MÅSTE göra för att kunna åka buss med SL även fast man som jag bara har kontantkort) & då ska dom skicka hem en kod som jag sen ska fylla i på internet....? Vilket alltså innebär att jag inte blir registrerad idag & får ta en promenad ner på stan. Visst kan jag köpa en lös bussbiljett på kiosken om det är så, men varför ska allt vara så komplicerat & krångla? Om jag betalar 30 kronor för en j-la bussbiljett för att jag nån gång är lat när jag inte har barnvagnen med mig, MÅSTE jag prompt vara registrerad i deras nätverk då? Blir så trött.
 
Äh, ska hoppa in i duschen efter gympasset nu & fräscha till mig lite. Sen hoppas jag att jag hittar lite nytt & fint på stan så jag blir på bra humör igen ;-)
 
Heippa!
 
Dagens motivation:
 
 

Kommentera här: