Tisdag.


Höll på att skriva Onsdag som rubrik hela tiden, det känns lite som onsdag idag. Men sån tur har man inte, fortfarande tre dagar kvar till helg alltså ;-)


Det blir mycket bloggande från Iphonen nu har jag märkt, men det är ju så smidigt! Bilderna kommer upp på en gång utan att man behöver sladda in dom i datorn & man kan blogga när som helst, hur som helst. Men det tråkiga med det är ju att det inte går att kommentera, fast vad gör det egentligen. Jag bloggar ju för min egen del & tycker faktiskt att min blogg har blivit roligare sen jag bytte mobil. Den har blivit lite mer levande :-)


Idag spenderade vi hela förmiddagen med att mysa & busa, laga mat & leka. Sen efter lunch-vilan gick vi hem till mina föräldrar och lånade tvättmaskinen. När mamma kom hem gick vi hem till oss igen så jag fick byta om & sen blev det en timmes powerwalk i kylan! Fy tusan så uppfriskande :-) Det var så mycket folk på gymmet idag att varken jag eller mamma hade någon större lust att träna där, men en uppfriskande promenad kändes nästan skönare ändå.


Imorgon ska jag & lillskruttan möta upp Cissi & Zache för lek och bus på Barnens Hus, dom har äntligen öppnat efter nyår. Dock är det mycket färre & kortare "öppet hus"-tider, så man får passa på när man kan och när dom har öppet.


Baby står i duschen nu, sen blir det sängen. Ska försöka komma i säng tidigare numera, har varit dålig på det ett tag. Mycket för att jag legat & stressat upp mig över att lillan ska vakna när som helst, men nu har hon sovit som en liten gris dom senaste två nätterna så det kanske har vänt nu? Dessutom dregglar hon inte lika mycket längre, den 10:e tanden bak i kinden har ju också varit på väg ner (det var alltså inte bara den 9:e som jag trodde). Får ta en titt i hennes mun imorgon och se om den spruckit igenom :-)

Godnatt!


(Ja, jag kan säga godnatt eftersom jag alltid tidsinställer mina "kost & tränings"-inlägg. Så det så.)

Kommentera här: