Kall morgon.

Det är nästan tio minus ute, brrr!
Inatt har vi sovit som stockar allihopa, så skönt. Dock fick inte baby någon bra start på morgonen då hans nya telefon dött under natten och vägrar starta igen. ( HTC är bara skit, man ska ha ajfån) Det gjorde ju givetvis att inte klockan ringde och han vaknade samtidigt som mig, till lillans ljuva stämma som sjöng i babywatchern.
Svordomsvisan som upprepade gånger kom ut ur hans mun var definitiv inte till för små barn, så ibland är det tur att hon inte förstår precis allt ;-)


Men baby är inne i någon otursfas igen, han kommer in i såna emellanåt då liksom ALLT går emot honom. Igår när han snurrade runt inne i Stockholm för första gången själv, tvärdog bilen mitt i en korsning. Så där blev han ståendes och fick hjälp av lapplisor att putta bort bilen i väntan på att bli bogserad. Tror ni han var nöjd eller? Stackaren. Hela dagen gick åt till att åka till Tyresö för att fixa lånebil o.sv

Knappt så jag ville släppa iväg han till jobbet imorse, men får hoppas på en bättre dag idag för honom trots att den började skit.


Nu ska vi äta frukost, min lilla smula och jag. Såhär läckra är vi idag förresten ;-)

Kommentera här: