Solo.

Baby har åkt iväg för att skjutsa sin mor till Tyresö där hon ska sova hos en väninna innan dom sätter sig på flyget till Turkiet imorgon bitti. Fisan sover sen en timme tillbaka & jag har tänt ljus och gosat ner mig i soffan med ett täcke. Det regnar - fortfarande(!), utanför fönstret.

Vi har inga storslagna planer i helgen, bara mysa med våran lilla tös och umgås. Det vi gillar mest av allt att göra d.vs :-)

Det som är positivt med regnet är att man får lite gjort här hemma som man skjutit upp. Häromdagen rensade jag fisans garderob och idag rensade jag bland hennes leksaker. Det är så mycket saker som hon vuxit ifrån och sen hade hon en hel back med gosedjur som hon aldrig ser åt, utan som bara tar upp plats.

Idag hittade vi äntligen regnkläder åt henne också, hon behövde ett par nya så nu är hon helt redo för dagis om 1,5 vecka! Nya höstkläder har hon, ny ryggsäck (köpte den där rosa barbapappa från Åhléns som jag visade i ett tidigare inlägg) & ytterkläder har hon.

Nu ska jag kolla på tv och vänta på min karl. Har haft en ihållande huvudvärk hela dagen så känner mig helt slut. Det är säkert vädret...

(fisan blev helt chockad när hästen började "springa" och gnägga, men ack så roligt det var! :-)

Kommentera här: