Trött mama.

Ligger på soffan där jag tillbringat hela dagen hittills. Jag är inte så bakfull, men riktigt trött.

Gårdagen var så rolig! Vi pratade och pratade, rökte, drack öl och vin och poppade musik. Vid halv tolv gick vi ut, det slutade inte så bra... Bråk vid toan och senare blir vi utkastade! Haha. Inte för att vi var för fulla (svårt att hinna dricka något på det där stället när bartendern hällde ut våra drinkar så fort man vände ryggen till), utan för att vi talade om för honom vilken j-la idiot han var! Sista gången jag gick dit, helt klart.

Roligt var det dock att vi träffade Emelie och Mea ute :-) Kacklet blev (om möjligt) ännu värre! Haha.

Tack för igår fina Cicci! <3

Snart får jag hem min förkylda dotter som inte sovit något inatt igen. Stackars fisan har såna problem med tänderna. Jag ska pussa sönder hennes fina lilla mun och gosiga kinder!

Kommentera här: