Lika länge inne som ute.


Idag blir våran älskade prinsessa 9 månader. Hon har alltså varit ute hos oss i den stora världen lika länge som hon gjorde sig hemmastadd inne i min mage. Det är helt galet! Nio månader i magen kändes som nio år & nu har dom här nio månaderna känts som nio dagar. Tänk att samma tidslängd kan kännas olika... Men först längtade vi som galningar, och nu njuter vi av varje dag, timme, minut & sekund sen hon kom ut till oss.

Hur kan jag någonsin beskriva kärleken som jag känner för henne, den lilla flickan som varje dag förgyller mitt liv? Hur kan jag beskriva hur jag känner varje morgon jag vaknar och jag får se hennes ansikte skina upp som en sol bara av att höra mig säga "godmorgon"? Hur kan jag någonsin beskriva hur jag fylls av kärlek bara av att titta på henne? Stoltheten, glädjen & kärleken till henne är större än livet i sig. Det finns ingenting vackrare, skörare & mer fantastiskt än att ha henne vid min sida. Och jag är så otroligt tacksam & STOLT att hon är min dotter! Varje dag, resten av mitt liv ska jag göra allt i min makt för att finnas där för henne. Hon är mitt liv.
Lykka Hilja Margareta Kuusela - den stora kärleken i mitt liv.









Tack älskade unge för att du är min!

Kommentera här: