Stolt mamma.


Varje dag förundras jag över hur jag kunde lyckas få en sån otroligt vacker dotter. Det är helt otroligt vad stolt jag är över henne! Jag kan titta på henne hundra gånger om dagen & smälta varje gång.

Idag när vi var på BVC fick hon mig återigen att smälta & känna mig sådär extra stolt. Att ta sprutorna var inget problem för lillan. Hon gnällde till lite efter båda sticken, men blev glad lika fort igen. Christina (barnmorskan) sa flera gånger att Lykka är en sån otroligt glad bebis som verkar vara riktigt nöjd med livet. Och hon skrattade när hon hörde att lillan gång på gång svarade när jag pratade med henne, och när hon sken upp som en sol mot Christina utbrast hon "Men jösses vilket fint leende! Hon ler verkligen med hela ansiktet".
Jag kan inte vara annat än stolt att ha världens finaste charmtroll <3

Lykka väger nu 5830 gram & är 59-60 cm lång. Hon följer kurvorna så fint & jag är så nöjd :-)
När dom fått sina sprutor kan dom ibland bli dåliga, hon var lite ledsen nu på kvällen men somnade snabbt när jag kramats med henne & sen la ner henne i spjälsängen. Ingen feber ännu *peppar peppar* Men skulle det krypa på så har vi förberett oss med Alvedon.

Blev inget gymmande idag, men vi tog en långpromenad hela lilla familjen. Så härligt att det är ljusare ute nu länge! :-)
Nu blir det snart "En unge i minuten" med lite bär & vaniljkesella - gott & nyttigt!



Min älskade lilla grodunge! <3


Äta på handen kan man minsann göra fast vantar är på ;-)





Kommentera här: