Someone like you.


Jag har alltid haft en kärlek för sorgsna låtar, även fast jag själv är lycklig & glad. Men sorgsna låtar får mig alltid att minnas tillbaka, ofta till gamla relationer & allt man varit med om.
Och idag känner jag inget annat än tacksamhet över vart jag står i livet & att jag tagit mig från all skit. Att jag hittade mannen i mitt liv, att vi har världens finaste dotter tillsammans & att jag till slut ordnade upp mitt liv. Ett tag kunde det ha gått riktigt illa, jag gjorde inget annat än valde fel vägar för mig själv gång på gång. Och vore det inte för min familj hade jag aldrig tagit mig ur det mönstret.

Hur som helst, det jag vill försöka säga är att sorgsna låtar får mig alltid att känna väldigt mycket. Och en av dom absolut bästa låtarna just nu är Adele's senaste singel "Someone like you". Texten är så otroligt fin & varje gång den spelas, höjer jag lite extra på tv:n & får rysningar över hela kroppen. Hon har helt klart en av dom bästa rösterna jag hört.

Nu ska jag & skruttan ner på stan med Desi. Skriver mer senare!
 




Nevermind, I'll find someone like you,
I wish nothing but the best for you, too,
Don't forget me, I beg,
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love,
But sometimes it hurts instead,"
Sometimes it lasts in love,
But sometimes it hurts instead, yeah,

You know how the time flies,
Only yesterday was the time of our lives,
We were born and raised in a summer haze,
Bound by the surprise of our glory days,

Kommentera här: