Pics.


Har inte så mycket att skriva, dagen har bestått av sol & bad. Som vanligt grillade vi nu på kvällskvisten och jag sitter här med matkoman från hell! Haha. Nåväl, ska strax hoppa in i duschen och tvätta av mig sololjan.

Imorgon väntas Malmköpings-marknaden & där har jag inte varit på flera år så det ska verkligen bli jätte roligt!
Framför allt nu när man har en liten Lykkis också, kommer garanterat inte att gå tomhänt därifrån kan ju jag säga ;-)

Dom här korten tog jag från altantrappan häromkvällen. Finare utsikt får man leta efter! Och härligare brygga finns nog inte. Kan man bli kär i en plats så är det här min nya kärlek.








Morgonmys i sängen <3


Lykka <3 Glass. (Bodyn hon har på sig är hennes första Calvin Klein-plagg. Hon har en likadan mössa & strumpor också som hon fick av sin farmor. Så söt!)

Kommentera här: