Julebilder.


Så var julen över för detta år, Lykkis allra första jul & jösses så mysig den har varit! Vi var ju hemma hos mina föräldrar & firade med massa god mat, julklappar & kärlek.
Lykka fick så mycket fint & vi är så otroligt tacksamma båda två för alla paket hon fick - tusen tack älskade familj! <3

Jag hade minsann också varit snäll & fick en hel del tjusigt jag med. Parfym, pyjamas, tofflor, presentkort, bodylotion, örhängen & sen fick jag och baby en hel del fint tillsammans också. Tusen tack! <3

Idag ska vi nog bege oss till IKEA, men vet ni? Jag har noll lust egentligen. Och det låter väl inte riktigt som mig...? IKEA är ju alltid kul att åka till. Men vi måste dit helt enkelt och köpa lampor till hallen, lampa till lillfisan m.m Men det blir ingen heldag där iallafall, det är ju en sak som är säker ;-)

Slänger upp lite bilder från julen, så roligt när svärfar är här med sin kamera. Det blir ju så grymt mycket fina kort!




































Kommentera här: