Gårdagen & dagen.


Igår var det ju ingen vanlig dag & den blev verkligen inte helt vanlig heller, jag tror aldrig att lillfisan har njutit så mycket av uppmärksamheten som hon gjorde igår. Jag tror helt klart att hon förstod att det var något speciellt med just henne igår, och när alla var samlade sprang hon bara omkring och skrattade högt & hjärtligt! :-)

Vid fikat hade hon på sig en prinsesskrona (såklart) och nästan hela dagen sprang hon omkring i den jätte söta rosa mimmi-klänningen som hon fick av finaste Lina från USA. Hon var så söt att man blev alldeles rörd varje gång man tittade på henne! <3
Och vilka presenter hon fick sen då! Ännu mer presenter. Hon fick en skrållan-docka med tillhörande vagga, böcker, kläder, pussel, lampa, badleksaker, tavlor, sparbössa, en liten ängel, cd-skiva, sängkläder och ja..det var nog allt? Och har jag nu glömt något så är det inte för att vi är otacksamma, utan för att hon fick så mycket! :-)

Igår när alla hade gått hem blev jag alldeles varm i kroppen. Både baby & jag var så rörda efter att ha sett all kärlek som lillskruttan får runt omkring sig av alla hennes nära & kära. Av mina vänner, hans vänner. Våran familj, alla runt omkring henne både nära och långt bort. Tack älskade ni för att ni finns! Inte bara för all kärlek ni ger henne, utan även för all kärlek ni ger oss.

Idag hade vi besök igen. Fina Lina & Emma kom hit med födelsedagspresent/julklapp åt lillan. Och vilka presenter sen då! Hon fick en sån otroligt söt Cinderella-docka, en urläcker rosa Adidas-träningsoverall & dessutom ett stort fint kök med tillbehör! Tusen tack fina ni <3 Karlarna åkte iväg på äventyr, så jag satt och snackade skit med tjejerna i flera timmar & det var så mysigt. 

När dom hade åkt hem kom Desi hit med ett paket åt skruttan också. Hon fick en hel påse med badleksaker & det uppskattades som bara den! Lilla badfisan får aldrig nog av badleksaker ;-) Tack fina Desi <3

Nu är det dags för ett bad. Jag slänger upp lite bilder från igår & idag :-)


Paketöppning med farfar på morgonen.


Busrumpa <3


Vackra flicka <3


Fina prinsessan i fina klänningen <3


Prinsess-tema på kalaset & prinsess-krona på huvudet ;-)


Kalas med marängschviss! Mumma tyckte lillfisan ;-)




Paketöppning med fina Lina & Emma <3




Den fina Cinderella-dockan som fick så mycket pussar direkt! :-)


Köksbygge med pappsing ;-)


Och såhär fint blev det! :-D


Min vackra ögonsten <3

Kommentera här: