Tvättstuga.


Det är ungefär det som stått på schemat här hemma idag - tvättstuga. Ungefär det som jag orkar pyssla med också, knappt det heller iof. Sista gången fick baby springa ner & ta hand om resten, svetten bara rinner om mig & jag blir helt slut i kroppen vid minsta ansträngning. Men jag är på bättringsvägen, helt klart. Kan åtminstone snyta ur allt snor nu (fräscht?), förut kunde jag snyta mig tills näsan lös rött men jag var likförbannat toktäppt fortsättningsvis. Och hostan har minskat, så jag ser ljuset i tunneln :-)

I förmiddags åkte skruttfia & baby ner på stan för att shoppa lite. Baby köpte sig ett par nya skor, ett skärp & en bok. Till skruttan blev det en solhatt som tyvärr var för liten. Får byta till en storlek större i veckan, för den var toksöt! :-)

Mina älskade föräldrar var förbi en sväng tidigare. Dom hade med sig en present till lillan, världens sötaste klänning med ett par lika söta leggins! Och dom där ursöta solglasögonen jag la upp bild på tidigare från Lindex, dom rödvitprickiga hjärtformade hade mamsen minsann köpt! :-) Och vet ni? Klänningen är röd med vita prickar, så otroligt sött! Lägger upp bild på det imorgon.

Nu väntas det mat & det behövs innan all energi rinner ur kroppen på mig.
Hoppas ni får en mysig kväll!


Våran solstråle! Varje dag ger hon mig ett lyckorus, tänk att den
sötaste flickan på jorden - är min! Att jag & min kärlek har gjort henne.
Mammas älskling <3

Kommentera här: