Fisardag!


Idag tänker jag inte gå utanför dörren. Jag har gosat ner mig med en filt på soffan & här tänker jag stanna. Jag har så mkt bra program inspelat på boxen också så det kan liksom inte bli så mycket bättre! :) Det måste väl ändå vara en av dom bästa uppfinnigarna, en inspelningsbar box? Jag spelar in alla dom här programmen som baby inte gillar, som "Ensam mamma söker" "Svenska Hollywoodfruar" os.v så vi kan umgås på kvällen istället.

Det känns som att jag har haft planer i en veckas tid ungefär, har varit utanför dörren varje dag iallafall så en riktig fisardag är precis vad jag behöver!

En till fascinerande grej med att vara höggravid är att jag får träsmak i rumpan även fast jag sitter i soffan!(?) Jag kan sitta på en mjuk kudde, en säng eller vad som helst, men efter en viss tidpunkt får jag träsmak i röven. Haha! Jag pratade med baby om det häromdagen & han gav mig en logisk förklaring:
- Du får ju tänka på att du har lite mer tyngd neråt nu när Pyret ligger där nere & trycker och väger över 3 kg.
Det har han ju rätt i! Men lite roligt är det iallafall. Roligt och konstigt.
Men det mesta med kroppen är konstigt just nu.

Vårat mysiga julkök:







Den nya fina julstjärnan vi fick av svärfar passade utmärkt i sovrumsfönstret :)



Adidas-dräkten Pyret fick av sin gudmor. Ungen kommer att bli coolast i stan!

1 mamma:

skriven

Vad fint du har gjort,gumman!Du är duktig du som fixar och donar fast allt är tungt och jobbigt.Ha en skön dag.Love you.Pusspuss/Mamma

2 mamma:

skriven

Vad fint du har gjort,gumman!Du är duktig du fast allt är tungt och jobbigt just nu.Ha en bra dag.

Love you.Puss puss/mamma

Kommentera här: