En ny gräns.


Idag når vi en ny gräns med Pyret, nämligen 20-dagars gränsen. Det är exakt 20 dagar kvar till BF! Går in i vecka 38, men skriver mer om det ikväll.

Igår åkte svärfar hem efter en väldigt trevlig helg. Vi var ju ute & åt god middag med baby's mamma också i lördags på den absolut godaste restaurangen som jag någonsin har ätit på, nämligen Kamarina på Söder i sthlm. Det var den första restaurangen som jag & baby gick till när vi precis hade blivit tillsammans (om man inte räknar med Brandbergspuben *flin*). Dom har den absolut godaste grekiska maten! Men dom serverar även "vanlig" mat & svärmor tog en black&white som tydligen var helt ljuvlig. Så ni som bor i Stockholms-området kan jag varmt rekommendera att ta en tripp dit!

Igår stängdes ett kapitel i mitt men framförallt mina föräldrars liv då dom flyttade från ena sidan stan till den här sidan. Dom stängde dörren till lägenheten dom bott i i 20 år & som jag själv & mina syskon är uppvuxna i. Numera bor dom några hus härifrån i en mindre, men ack så fin lägenhet! Ett kapitel stängdes & ett nytt öppnades, jag tvekar inte en sekund på att dom kommer att trivas som fisken i vattnet i sin nyrenoverade lägenhet!
'
Baby hjälpte dom att flytta & det tog 6 timmar (man hinner samla på sig lite på 20 år), så på kvällen var han bra slut. Jag började julpynta & strosade omkring och lyssnade på julmusik. Nu är julgardinerna uppe & det är ljusstakar & stjärnor i fönstrena. Det är så mysigt!

Nej, har inte tid med det här längre. Ska bädda sängen & göra mig iordning. Idag kommer nämligen världens bästa Lina hit & umgås. Hon ska dessutom med min till barnmorskan klockan 14 & lyssna på Pyrets hjärta - tokmysigt! :)

Skriver mer ikväll.
Adios!

Kommentera här: